۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

اتکاء به تکنولوژی

وابستگی به بهره گیری از امکانات تکنولوژیکی هم تبعات خاص خود را دارد.

از سال 1385 که یکبار تمامی اطلاعاتم از روی کامپیوتر از بین رفت تا الان دائما هفته ای یکبار با دقت اطلاعاتم را در جایی دیگر ذخیره می کنم و از هر گونه ریسکی در مورد کارهایی که با نرم افزارها می شود انجام داد و از آن بقدر کافی اطلاع ندارم پرهیز می کنم.
از هشت ماه قبل با مشکلاتی با ویندوز دست و پنجه نرم می کردم و دوستان فنی دائم یادآوری می کردند که لازم است ویندوز را عوض کنم و من هم زیر بار نمی رفتم. روز پنجشنبه نا گزیر تسلیم تعویض ویندوز شدم. با دقت آخرین بک آپ را گرفتم و عملیات تعویض ویندوز و ... توسط همکاران ارجمند آغاز شد. تمام روز پنجشنبهو جمعه را صرف برگرداندن اطلاعات به شرایط جدید شدم و همه چیز خوب بود الا یک مسئله مهم!
اطلاعات 2.5 ماه اخیر که روی اوت لوک بوده بر نمی گردد!
حسابی کلافه شده ام. کسی می تواند کمک کند تا اطلاعات ذخیره شده روی آرشیو و فایل اوت لوک را مجددا کامل برگردانم؟

۱ نظر:

Unknown گفت...

یک بار بخاطر این بی احتیاطی بخشی از عکس های دوره نامزدی مون از دست رفت.از همان روز یک هارد اکسترنال همواره در کنار دستم است.