۱۳۸۶ اسفند ۱۲, یکشنبه

مشتری مداری هاکوپیان

اگرچه شخصا به تولیدات هاکوپیان علاقه ندارم اما رشد مستمر این شرکت را طی سالهای اخیر قابل ستایش می دانم ، ضمن اینکه در زمینه مشتری مداری سرآمد است و برخی از اقذامات این شرکت قابلیت آن را دارد که بعنوان یک الگوی ایرانی در سطح مباحث شرکت داری تبدیل به مطالعه موردی (Case Study) شود.
یکی از اقدامات جالب این شرکت علاوه بر ارسال بروشورهای فصلی محصولات و کوپنهای تخفیف ، ارسال کارتهای تبریک تولد، سالگرد ازدواج و گزارش عملکمرد به مشترکین خود می باشد. نکته قابل توجه اینست که بسیاری از شرکتها از این دست اقدامات را آغاز می نمایند اما در ادامه مسیر بعضا به دلایل مختلف از جمله تغییر مدیریت، کنترل هزینه ها، کمبود نیروی انساتی و ... این اقدام را تاقص و یا تعطیل می نمایند. اما انصافا شرکت هاکوپیان در این زمینه سرآمد است.

هیچ نظری موجود نیست: