۱۳۸۷ شهریور ۳, یکشنبه

پراکنده

  • فاصله زمانی بین این پست و پست قبلی بخاطر این بود که مشغول انجام کار نیمه تمامی بودم و تمام انرژی من رو صرف خودش کرد و شکر خدا پایان خوب و مبارکی داشت
  • روز نیمه شعیان که بقول سعدی مبارکتر شب و خرمترین روز است مصادف شد با آغاز افتاحیه کسب و کار جدیدم که فکر کنم باید بگویم نیمه شعبان امسال برایم شکر اندر شکر بود
  • بیست و هشتم مرداد مصادف است با سالگرد درگذشت مادر همسرم و در صدد این بودیم که بنحوی یادش را در اینجا گرامی بداریم که ناگهان خبر تلخ و ناگهانی در گذشت عموی بزرگوارم را دریافت کردیم. خیلی سخت و دردناک بود.شوکه شدم ، نمی توانم حتی تلفنی ابراز همدردی کنم .پس از بهمن سال گذشته که مدیریت کربن ایران را واگذار کردم ، شش ماه می شد که از درد دیسک کمر خبری نبود اما این چند روز اخیر دوباره بسراغم آمد.
  • دولت مالزی قیمت بنزین را که حدودا سه ماه پیش 40 درصد افزایش داد از روز قبل 5.5 درصد کاهش داد. بعبارتی در حال حاضر اینجا بنزین لیتری 7400 ریال شده. اما قبلا هم گفته ام که خوشبختانه اینجا موجهای تورمی ناشی از انتظارات فعال نیست. ضمن اینکه هم افزایش قیمت بنزین و هم کاهش آن در پروسه بسیار آرامبخش توسط شخص نخست وزیر به جامعه اعلام شد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

همدردي مرابه‌ جهت درگذشت عموي بزرگوارتان پذيرا باشيد. اميد كه ايشان آسوده در جوار حق و صبر همنشين شما باشد.
اسباب مسرت بود آغاز كسب‌وكار جديد. آرزوي موفقيت در مسير جديد دارم.
به اميد ديدار