۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

زندگی موبایلی در راه است!

پسرم تا چند روز دیگر وارد هفت سالگی می شود و شش سالگی را پشت سر می گذارد. چند روزی است مطالبه موبایل می کند! می خواهد موبایل داشته باشد ! برای تماس با دیگری موبایل نمی خواهد، بلکه برای بازی می خواهد! شاید موبایل برای او کارکردی چون پلی استیشن پرتابل یا PSP دارد تا به بازیهایش بپردازد!

موبایل برای خیلی از ما کارکردهای متفاوتی غیر از وسیله برقراری تماس راه دور دارد! کارکردهایی بجای کوک کردن ساعت، دفتر تلفن، تقویم، ساعت مچی، خواندن ایمیلها، نگهداری یادداشت، ردیف کردن کارهایی که باید انجام دهیم، دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری، وسیله پیداکردن مسیر و نشانی خیابانها، وسیله ارنباط با اینترنت، چراغ قوه، دیکشنری و ... امروزه از طریق موبایلها در اختیار ماست.

موبایل جزیی از زندگی ما شده و دست بردارهم نیست! دامنه نفوذ این ابزار در زندگی ما روبه گسترش است و نقش بیشتری را در زندگی ما مطالبه می کند!

امروز دنیای اقتصاد تیتر زده است. استیو جابز بالاخره مصاحبه کرد. و در جمله پایانی استیو جابز می گوید: آینده اینترنت بیش از همیشه موبایلی می‌شود و بیش از همیشه در جهت شبکه‌های اجتماعی پیش می‌رود. این چیزی است که ما روی آن کار می‌کنیم.

دنیای IT در حال جایگزینی M به جای تمامی E ها می باشد و بنظر میرسد که این اتفاق مایه ای است برای یک تحول استراتژیک جدی در صنعت IT

هیچ نظری موجود نیست: