۱۳۸۷ آبان ۲۲, چهارشنبه

تغییر


اینروزها بدلیل برنده شدن اوباما در انتخابات ریاست جمهوری اوباما واژه "نغییر" زیاد شنیده می شود.چراکه وی با شعار "تغییر " بمیدان آمد و الان جهان مترصد آنست که ببیند چه می شود؟

من فکر می کنم که تغییر بیش از آنکه مفهومی سیاسی یا حکومتی باشد. مفهومی استراتژیک در حوزه مدیریت است. در واقع لزوم بازنگری در رویه های موجود کشوری مثل آمریکا با توجه به شرایط محیطی هم از جنبه داخلی و هم جنبه بین الملل، سبب شده که نیاز به تغییر ملموس شود.

در کربن ایران که بودم ، یکی از شماره های مجله صنعت کربن را به مقوله "تغییر " اختصاص دادیم و از زوایای مختلف به موضوع پرداختیم. بی شک هرجا که سازمانی شکل گرفته است، بازنگری در رویه ها با گذر زمان و تغییر شرایط جدی می شود. آنقدر جدی که در مناسبات سیاسی و انتخاباتی کشوری مثل امریکا تبدیل به عنصری تعیین کننده می شود.


پ.ن:
1- امروز از تهران برگشتم کوالالامپور.در اولین فرصت به ابنترنت وصل شدم واقعا سرعت اینترنت در تهران عذاب آور است. با رشد تقاضایی که برای این خدمت در ایران متصور است. سرمایه گذارها بسیار کند عمل می کنند.
2- هوای کوالالامپور گرم 28 درجه و شرجی است . الان هم باران استوایی آغاز شده است.
3- در آستانه تجربه جدیدی در مدیریت هستم. دارم برای درک تغییر در زندگی کاری و شخصی و ایجاد تغییر در رویه های شرکت و کسب و کاری جدید آماده می شوم.

هیچ نظری موجود نیست: