۱۳۸۷ مهر ۲۱, یکشنبه

از فرودگاه امام

از فرودگاه امام می نویسم.
  • ساعت 16 بفرودگاه رسیدم. راننده تاکسی سیر و سفر در تمام مسیر سعی کرد آدام مودبی باشد و هنگام دریافت کرایه علیرغم اینکه قبض 14 هزارتومان کرایه را نشان می داد گفت کرایه من 20 هزار تومان است!
  • پرواز ساعت 18:45 است. تمام تشریفات توسط پرسنل ایران ایر و پلیس گذرنامه خوب انجام می شود و من بدون دغدغه ساعت 18:15 بسمت گیت مربوط به پرواز می روم.روی کارت پرواز گیت 13 را نشان می دهد اما تابلو گیت 12 .
  • پس از نیم ساعت معطلی کنار گیت 12 از مسول گیت می پرسم.اگر فکر می کنید که تاخیر دارد من بروم و در محل پذیرایی مسافرین هما کلاس که بودم، منتظر بمانم. می گوید:برو.
  • ساعت 20 هست . بلندگوی فرودگاه هر 15 دقیقه به خواهران محترم تذکر می دهد که حجاب اسلامی را رعایت کنند . اما نمی گوید که پرواز ما تاخیر دارد یا نه؟
  • از بس فوتسال ایران و اکراین را دیدم و آخرین شماره شهروند را خوندم خسته شدم.میرم توی فروشگاههای فرودگاه .کارمند بخش صنایع دستی ا موبایلش حرف می زند و بدون توجه به اطرافیان از فحشهای ناموسی در مکالمه اش مرتب استفاده می کند.آقایی پا به سن گذاشته ، حیران او را می نگرد.
  • 20:15 بلند گوی فرودگاه با عرض پوزش خواهی اعلام می کند پرواز در ساعت 22 بر گزار می شود.
  • الان که می نویسم . ساعت 22:50 دقیقه هست. بدون هر اعلامی تابلو نشان می دهد پرواز در ساعت 24 برگزار می شود.
  • میز کامپیوتر قسمت پذیرایی بیزینس کلاس صندلی ندارد.حدود یکساعت است که دارم با اون توی اینترنت می چرخم.کمرم درد گرفته و باید برم بشینم!
  • دعا کنید این پرواز سالم به مقصد ما را برساند.

هیچ نظری موجود نیست: