۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

سختی های کار یک سازمان خدماتی


قبلا در مورد تفاوتهای سازمان خدماتی و تولیدی گفته ام. مطالبی تحت عنوان تفاوت سازمان تولیدی و خدماتی گفتار اول، گفتار دوم، گفتار سوم و گفتار چهارم از این دست می باشند.


واقغیت اینست که اشتباه در سازمانهای خدماتی خیلی سریعتر از سازمانهای تولیدی در بازار صدا و خبر می کند. نمونه این مورد تابلویی است که یکی از غرفه داران نمایشگاه CeBIT در نمایشگاه و بر سر غرفه خود زده است.

به هر حال این اشتباه ایرفرانس ، باعث لطمه خوردن به کوششهای این شرکت شده که کلی هم هزینه کرده تا در نمایشگاه حضور پیدا کند!

هیچ نظری موجود نیست: