۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

تفاوت سازمان تولیدی با خدماتی ( گفتار سوم)

ناهمگونی مهارت مشتریان ، یکی دیگر از مشکلاتی است که سازمانهای خدماتی با آن مواجه هستند.

فرض کنید بیماری که اصول و ادبیات پزشکی را می شناسد ، چگونه می تواند به نحو مناسبی با پزشک خود ارتباط و او را جهت اثر بخشی درمان از طریق ارائه اطلاعات درست راهنمایی نماید. یا اینکه در یک شرکت اینترنتی مشتریان متخصص بهتر می توانند در زمان بروز مشکلاتشان از طریق تماس تلفنی با یخش ذیربط عرضه کننده خدمات ، مشکل خود را برطرف نمایند.

اما این شرکتهای خدماتی از همه نوع مشتری را در شبکه خود دارا هستند. لذا مجبورند در بخشهای ساپورت خود هزینه هایی را متقبل شوند که قادر باشند مشتریان غیر ماهر خود را هم پاسخ گویند.

هیچ نظری موجود نیست: