۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

امان از هیات مدیره ناشایست

من در این مدت بارها به سهامداران شرکتهای ایرانی انتقاد کرده ام. این نوشته ها نمونه هایی از این دست هستند:
1 و 2 و 3 و 4 و 5

امیدوارم کسی بر من خرده نگیرد. به هر حال من هم بارها منتخب همین تیپ سهامداران بوده ام!

متاسفانه ما منتخبین سهامداران در جلسات هیات مدیره می نشینیم و به جای گرفتن تصمیمات استراتژیک به جزئیات و موضوعات بعضا پیش پا افتاده می پردازیم.

اخیرا در یک از این جلسات با این پدیده مواجه شدم که آقا مگر ما چقدر منفعت داریم که این همه ریسک را بجان بخریم!

متاسفم که گاهی انسان مجبور به همنشینی با افراد ضعیفی می شود که از قضا سرنوشت سازمانها و شرکتهایی در دستان ناشایست آنها قرار می گیرد!

تبصره: این نوشته ربطی به شرکتی که در آن بصورت موظف شاغل هستم ندارد. به هر حال در حال حاظر در شرکتهای دیگری هم عضو غیر موظف هستم.

هیچ نظری موجود نیست: